Kundeservice-program

Gjennom sin væremåte og atferd er servicehelten med på bekrefte og forsterke bedriftens omdømme.

A4563071

Servicehelten er nøkkelmedarbeideren i førstelinjen som yter fremdragende kundeservice og gir kunden et solid inntrykk av bedriftens kundebehandling.

En dyktig service- og kundemedarbeider er ofte bekreftelsen på om en virksomhet har en strømlinjeformet organisering og struktur. Det er den som sørger for rask service, tilgjengelighet, svar og oppfølging. God service og kundebehandling i frontlinjen er sannsynligvis den aller viktigste nøkkelen til suksess!

Er du en leder eller en mellomleder på utkikk etter kurs i kundeservice for dine ansatte? Vi i KGF kan bistå deg med å utvikle eller spisse servicemål, og sette standarden for kundeservice ved å trene dine medarbeidere til å bli servicehelter som lever opp til virksomheten målsetninger.

Vi skreddersyr opplæringsprogram etter for eksempel:

  • Forankring av bedriftens servicemål
  • Bevisstgjøring av egne holdninger og handlinger
  • Forsterkning av identitet i servicerollen
  • Kundens forventninger
  • Kjennetegn for god klagehåndtering
  • Teknikker for bedre kommunikasjon med kunder

Vil du som vite mer om hvordan vi kan bistå med kundeserviceprogram og bidra til et team av servicehelter?

Ta kontakt med Daglig leder / Prestasjonsutvikler Rune Fjeld Hansen - Mobil: +47 916 05 982, Email: rune@kgf.no

Aktuelt